Thursday, August 12, 2021

Doa untuk dapat suami yang baik.

Doa untuk dapat suami yang baik. 

‎"Ya Allah, kurniakan untukku suami yang soleh yang baik akhlak dan agamanya di sisiMu .Yang beriman, lemah lembut (santun), yang berilmu, faqih (mengetahui selok belok hukum) dan cantik (elok rupanya). Ya Allah KAU kurniakan aku suami yang setia dan tidak akan menduakan aku, seperti setianya Nabi Muhammad SAW pada Siti Khadijah. 
Ya Allah kurniakan aku suami yang sangat mencintaiku kerana Mu Ya Allah dan aku mencintainya keranaMu Ya Allah . Ya Allah dan jadikan dia temanku di dunia dan di syurga. Ya Allah, jangan Engkau biarkan aku hidup seorang diri, Ya Allah KAU kurniakan kami zuriat keturunan yang soleh dan Sesungguhnya Engkaulah ahli waris yang terbaik."

 Ya Allah Ya Mujid. Aaminnn RA

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...